SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA – SALON
S privolitvijo soglašam, da kozmetičarka, ki uporablja preverjene izdelke za profesionalno uporabo, izvaja storitve nege obraza, analize kože, oblikovanja obrvi … Razumem, da lahko v redkih primerih pride do možnih neželenih zapletov, kot je na primer alergijska reakcija, na katero kozmetičarka nima vpliva.
Sprejemam odgovornost za upoštevanje in sledenje napotkom za nego obraza in obrvi doma, ki mi jih posreduje kozmetičarka. Ti napotki so ključnega pomena za vzdrževanje ter preprečevanje morebitnih neželenih stanj, kot so okužbe in kožna obolenja. Seznanjen/a sem z odgovornostjo, ki izhaja iz spoštovanja teh napotkov, ter s posledicami, ki lahko nastanejo, če se jih ne držim.
Pred začetkom storitve opozorim kozmetičarko na morebitne kontraindikacije ali zdravstvena stanja, kot so različni filerji in estetski posegi, nošenje kontaktnih leč (ki jih je treba odstraniti pred storitvijo), nosečnost, infekcijske bolezni, nalezljive bolezni, stanja kože, glivične okužbe, naglavne uši, epilepsija, alergije, kemoterapija, uporaba aktivnih sestavin v negi kože in podobno.
Politika odpovedi termina
Termin se lahko odpove ali prestavi najkasneje 24 ur pred začetkom. Če stranka ne sporoči odpovedi ali ne pride na termin v navedenem roku, ji bo izdan račun v višini 50% cene storitve, ki ni bila pravočasno odpovedana. Stranka je dolžna poravnati račun v 7 dneh. V primeru neplačila v tem roku se zadeva predstavi pristojni odvetniški pisarni.
Pri prihodu na termin dovoljujemo zamudo do 15 minut; v nasprotnem primeru lahko kozmetičarka odpove termin, ob čemer bo stranki izdan račun v višini 50% cene storitve, ki jo je treba poravnati v 7 dneh.
Politika vračila denarja
V salonu ne izvajamo vračil denarja. Če s storitvijo niste zadovoljni ali imate težave v prvih 48 urah (2 dneh), lahko po predhodnem dogovoru obiščete salon. Tam se s stilistko posvetujete in skupaj rešujete težavo. Ponujamo vam tudi možnost brezplačne korekture ali popravkov.
Z zagotovitvijo, da so podatki resnični in dosegljivi za nadaljnjo komunikacijo, soglašate, da velja to soglasje ob prvem in vseh nadaljnjih obiskih studia. Soglasje sem prebral/a v celoti in se z njim strinjam.
SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA – TRGOVINA
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Skinstetika, ki so navedeni v nadaljevanju, veljajo za sklepanje kupoprodajnih pogodb na daljavo preko spletne strani podjetja Holistični center Oljka d.o.o., s sedežem na naslovu Šentvid pri Stični 28a, 1296 Šentvid pri Stični, matična številka 6577300000, davčna številka 41241495. Splošni pogoji poslovanja so sestavljeni v skladu z veljavno slovensko zakonodajo in Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot).
Spletno trgovino www.skinstetika.si (v nadaljevanju kot »spletna trgovina«), ki omogoča nakup kozmetičnih izdelkov, prehranskih dopolnil in drugih izdelkov preko spleta, upravlja podjetje Holistični center Oljka d.o.o. (v nadaljevanju kot »Ponudnik«). Splošni pogoji so javno objavljeni na vidnem mestu na spletni strani in so stalno dostopni na vseh straneh spletne trgovine. Ponudnik pred nakupom izrecno opozarja na splošne pogoje ter zahteva, da se kupec z njimi seznani in se z njimi strinja, preden opravi nakup. Če se kupec z njimi ne strinja, ne more opraviti nakupa.
Ponudnik si pridržuje pravico, da kadarkoli in brez predhodnega obvestila spremeni splošne pogoje v spletni trgovini. Spremembe začnejo veljati z dnem njihove objave. Vse spremembe splošnih pogojev so za uporabnike zavezujoče.
Razlaga pojmov v spletni trgovini
V kontekstu spletne trgovine so naslednje definicije relevantne:
- Uporabnik spletne trgovine: Oseba, ki uporablja storitve spletne trgovine.
- Registrirani uporabnik: Posameznik, ki je izvedel postopek registracije in s tem pridobil dostopno geslo ter uporabniški račun v spletni trgovini.
- Uporabnik hitrega nakupa: Oseba, ki opravi nakup v spletni trgovini brez predhodne registracije, temveč z izbiro možnosti hitrega nakupa.
- Kupec v spletni trgovini: Uporabnik, ki izvede nakup prek postopka registracije ali hitrega nakupa. Kupec je lahko bodisi potrošnik bodisi pravna oseba. V primeru, da je kupec pravna oseba, je potrebno v poljih za vnos podatkov o podjetju navesti osebne podatke zakonitega zastopnika pravne osebe. Pomembno je razlikovati med kupcem kot fizično osebo (potrošnikom) in kupcem kot pravno osebo, pri čemer za pravne osebe ne veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov, temveč določila iz splošnih pogojev.
- Naročilo ali nakup: Vsak izdelek, ki ga kupec naroči v spletni trgovini.
Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo zagotavljal uporabnikom stalno dostopnost naslednjih informacij:
- Podatki o identiteti ponudnika:
- Podjetje in sedež podjetja
- Matična in davčna številka
- Kontaktni podatki:
- Naslov elektronske pošte
- Telefon in druge možnosti komunikacije za hitro in učinkovito povezavo s ponudnikom
- Ključne informacije o izdelkih iz ponudbe spletne trgovine:
- Podrobni opisi izdelkov v ponudbi
- Informacije o cenah izdelkov:
- Jasne in pregledne informacije o cenah izdelkov v ponudbi
- Način, pogoji in stroški dostave izdelkov oz. izvršitve storitev:
- Rok dostave
- Pogoji dostave
- Stroški dostave
- Informacije o možnih načinih plačila:
- Seznam sprejetih plačilnih metod
- Informacije o roku, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogoji za odstop:
- Jasne smernice o rokih za odstop od pogodbe
- Informacije o možnih načinih vračila izdelkov:
- Navodila in pogoji za vračilo izdelkov, če je to mogoče
Zagotovljena dostopnost teh informacij je ključnega pomena za transparentnost poslovanja in vzpostavitev zaupanja med ponudnikom in uporabniki spletnega mesta.
Ponudba izdelkov, rok dobave in prevzem
Ponudba izdelkov v spletni trgovini se redno in hitro posodablja preko spleta. Vse slike ob izdelkih so simbolične in služijo zgolj kot ponazoritev.
Ponudnik, tj. trgovec, se zavezuje, da bo naročene izdelke dostavil uporabniku (kupcu) v dogovorjenem roku. Dobavni rok za izdelke, ki so trenutno na zalogi, je običajno med 1 in 5 delovnimi dnevi. Za izdelke, ki niso na zalogi ob naročilu, je predviden dobavni rok približno 20 dni. V primeru, da je potrebno naročiti izdelke in je dobavni rok daljši od 14 delovnih dni, bo ponudnik predhodno obvestil kupca z elektronskim sporočilom.
Uporabnik ima možnost izbire med naslednjimi načini dostave oz. prevzema izdelkov ob oddaji nakupnega naročila:
- PO POŠTNEM POVZETJU:
- Dostavo izvaja podjetje Hitra Pošta D.O.O.
- Dostavljalec Hitre pošte bo paket prinesel na izbrani naslov za dostavo.
- V primeru, da uporabnika ni na naslovu ob poskusu vročitve paketa, bo dostavljalec paket vrnil v matično trgovino Holistični center Oljka d.o.o., Šentvid pri Stični 28a, 1296 Šentvid pri Stični.
- Strošek redne dostave je enoten za celo Slovenijo.
Izdelki bodo dostavljeni v ustrezni embalaži, ki zagotavlja zaupnost narave izdelka. Ponudnik si pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če s tem lahko izpolni naročilo z nižjimi stroški.
Stroški dostave
Stroški dostave paketa na dom so odvisni od višine zneska nakupa, pri čemer nudimo naslednje popuste:
- Za nakup nad 100,00 EUR:
- Stroški poštnine niso zaračunani.
- Za nakup do 100,00 EUR:
- Zaračunamo poštnino v višini 4,00 EUR z DDV.
Za pošiljanje v druge Evropske države veljajo naslednji pogoji:
- Za nakup nad 300,00 EUR:
- Stroški poštnine niso zaračunani.
- Za nakup do 300,00 EUR:
- Zaračunamo poštnino v višini 20,00 EUR z DDV.
Ti pogoji omogočajo uporabnikom ugodnosti glede stroškov dostave glede na višino zneska njihovega nakupa
Načini plačila
Ponudnik omogoča uporabnikom naslednje načine plačila za nakup izdelkov iz spletne trgovine:
Plačilo po Predračunu:
- Uporabnik prejme predračun na svoj e-naslov.
- Plačilo je mogoče izvesti preko plačilne kartice ali z nakazilom na TRR Natashaspace d.o.o.
- Kupec pri plačilu predračuna uporabi podatke iz prejetega predračuna.
- Naročeni izdelki bodo odpremljeni takoj po prejemu plačila.
- Dokler celotna kupnina ni plačana, ostaja naročeno blago last ponudnika.
V primeru plačila po predračunu, kupec navede naslednje podatke:
- Naslov prejemnika: Holistični center Oljka d.o.o., Šentvid pri Stični 28a, 1296 Šentvid pri Stični
- Bančna ustanova: NLB d. d.
- IBAN: SI56 0204 1026 0846 967
- Referenca: Številka naročila
Ta način plačila zagotavlja, da bodo izdelki odpremljeni takoj po prejemu plačila in omogoča enostavno identifikacijo plačila s povezavo z naročilom.
Cene
Vse cene so izražene v evrih (EUR) in ne vključujejo davek na dodano vrednost (DDV), razen če ni navedeno drugače. Cene ne vključujejo stroškov dostave oz. poštnine, ki se dodajo nakupu. Pri nakupu veljajo cene in popusti, ki so objavljeni v trenutku oddaje naročila. Roki veljavnosti akcijskih cen so navedeni v spletni trgovini. V primeru akcijskih cen ali posebnih popustov, ki veljajo ob nakupu, se bodo avtomatsko upoštevali ob oddaji naročila, brez dodatnega uveljavljanja.
Če se akcijska cena ali popust ob končnem obračunu v sistemu ne upošteva, je dolžnost uporabnika, da o tem obvesti ponudnika pred zaključkom nakupa ter zahteva popravek obračuna ali odpravo morebitne napake v ceni. Če kupec izvede plačilo zneska, ki je bil končno obračunan brez določenega popusta ali akcijske cene, se šteje, da je nespremenjeno sprejel ceno iz končnega obračuna, brez možnosti naknadnega ugovora.
Ponudnik si pridržuje pravico do dnevnih sprememb cen izdelkov v spletni trgovini brez predhodnega obvestila. Navedene cene so veljavne izključno za nakupe v spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen na fizičnih prodajnih mestih družbe Holistični center Oljka D.O.O
Postopek nakupa
- Izbor izdelka:
- Izberite želeni izdelek in ga dodajte v košarico s klikom na gumb »V košarico«.
- Upravljanje košarice:
- V košarici lahko pregledate izbrane izdelke, spreminjate količino, preračunate ceno ali odstranite izdelek.
- Za dodajanje novih izdelkov kliknite »Nadaljujte z nakupovanjem«.
- Zaključek nakupa:
- Ko imate v košarici vse želene izdelke, kliknite »Zaključi nakup«.
- Vpis podatkov za dostavo:
- Vnesite zahtevane kontaktne podatke za dostavo, vključno z ID za DDV, če ste davčni zavezanec.
- Izbor načina plačila:
- V koraku plačilo izberite želeni način plačila.
- Potrditev naročila:
- Preglejte vpisane podatke za dostavo in plačilo.
- Če se strinjate, potrdite naročilo s klikom na gumb »Potrdi naročilo«.
- Potrditev naročila:
- Po potrditvi bo naročilo oddano, in na vaš elektronski naslov boste prejeli sporočilo o uspešni oddaji naročila.
- Tehnični koraki za sklenitev kupoprodajne pogodbe:
- Iskanje izdelka
- Izbor izdelka
- Dodajanje v košarico
- Določitev količine
- Izbor načina dostave
- Izbor načina plačila
- Potrditev in oddaja naročila
Tehnološka sredstva za prepoznavanje in popravljanje napak:
- Pregled izdelkov v košarici
- Spreminjanje količine in cene
- Odstranjevanje izdelkov iz košarice
- Spreminjanje načina dostave in plačila
Naročilo sprejeto:
- Naročilo je mogoče oddati 24/7 v slovenščini.
- Naročilo postane veljavno s potrditvijo odpremljeno na elektronski naslov.
Naročilo potrjeno:
- Ponudnik pregleda in potrdi naročilo.
- Uporabnika obvesti o predvidenem roku dobave.
Blago odpremljeno:
- Naročene izdelke pripravi in odpošlje.
- Uporabnik prejme obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
“Vzemi račun!”:
- Račun služi kot dokazilo o nakupu.
- Kupoprodajna pogodba je sklenjena v slovenščini.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov:
- Uporabnik ima pravico do odstopa od pogodbe v 14 dneh po prevzemu izdelkov.
- Vračilo izdelkov je mogoče v skladu z veljavnimi zakonskimi določili.
- Stroški vračila izdelkov bremenijo uporabnika.
- Ponudnik vrne kupnino v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila.
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo izdelkov
Za odstop od pogodbe se upoštevajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila. Pravica do odstopa od pogodbe je opredeljena v 43. členu Zakona o varstvu potrošnikov, ki pravi: “Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v štirinajstih dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.”
Uporabnik (kupec) ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od dneva prevzema naročenih izdelkov sporoči ponudniku na kontaktni elektronski naslov narocanje@natasha.si, da odstopa od kupoprodajne pogodbe, pri čemer mu ni treba navesti razloga za takšno odločitev. Vrnitev kupljenih izdelkov ponudniku v roku za odstop od kupoprodajne pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu. Edini strošek, ki bremeni uporabnika (kupca) zaradi odstopa od kupoprodajne pogodbe, je strošek vračila izdelkov ponudniku (trgovcu) na naslov Holistični center Oljka d.o.o., Šentvid pri Stični 28a, 1296 Šentvid pri Stični.
Ponudnik bo kupnino vrnil najpozneje v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od naročila. V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od naročila odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini poslati ponudniku v 15 dneh po poslanem sporočilu o odstopu od naročila. Ponudniku ni treba sprejeti blaga in s tem odstopa kupca od pogodbe (in posledično vračila kupnine), če sta blago ali njegova embalaža poškodovana ali se je zmanjšala količina. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži, skupaj s priloženo kopijo originalnega računa.